Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















mandag 8. oktober 2012

Tomat- og ostegratinert fisk

I dag fikk jeg så lyst på fisk til middag.
Men god tid har man da altså ikke etter jobb, man holder jo nesten på å
SULTE IHJÆL !!



Så i dag ble det gratinert fisk med poteter



Blandet fersk spinat, ca 200g, med olivenolje og et revet fedd hvitløk.
Dette la jeg i en smurt langpanne. Oppå spinaten la jeg fem ryggfilèer av Alaska pollock. Hvorpå jeg la på en god ladning med hakkende tomater, og litt revet ost på toppen.


Inn i varm ovn, 200 C, og etter 30 min er fisken ferdig.



Serverte gratengen med nykokte poteter.
Smaket til med salt og litt pepper.
Og en mugge med iskaldt vann.


Dette smakte veldig godt.
Og et mandagsmåltid til godt under 100-lappen :-)


Ønsker alle mine bloggervenner


EN RIKTIG GOD MANDAG !!!


Trine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar