Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















torsdag 4. oktober 2012

Facelift på badet

Jeg kom hjem på mandag, ganske sent, etter et salgsmøte på jobb. Og egentlig ganske tom i huet og klar for å spise, kose med barn og senere benke meg foran tv`n..

Men dengang ei, sa Tordenskiold !!

Da jeg kom hjem hadde Rune startet med nedmontering av vaskeservant med skap på badet... Jaja, da var det bare å endre planene da ..... Gjeeessp!!
Mor litt oppgitt, men det er bare å brette opp armene ... Tjohei ..



- Slik så badet ut før vi gjorde noe -


Så da er uken gått med til bad, og atter bad !!



Vi har pusset tenner og tatt morgenstell på vaskerommet, da vann på badet hadde vi ikke. Virker mest som vi har rotet. Men for å rydde må man først rote ...
Vi har vasket og fikset ... Skrudd og bannet ...



Vi har byttet ut speil, skap, servant og blandebatteri. Og jammen har mor vært en tur på Home & Cottagelitt shopping. BOMBE !!!



Har kjøpt oliventre, hånkler, og Pippi stige til oppheng og div annet




- Dette er den nye innredningen -



- Ny kurv til hånkler, kluter og toalettpapir -



- Lavendelsåpe fra H&C -


Vi er kjempe fornøyde med resultatet. Nå har mor kastet og kastet, ja du må ikke snakk. Alt som bare er flyttet hit uten og vært i bruk siden februar - ja det ligger nå ute i dunken :)
Deilig følelse !!!


Og kjempe digg å gå inn på vårt "nye" bad.
For det føles virkelig slik !!


Da ønsker jeg alle en fortsatt åndelig torsdag
( TVN kl 21:30 )


Trine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar