Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















onsdag 7. november 2012

Skjønnhet

Da har mor vært på shopping
denne gang i taxfree'n på Colorline Magic

Jeg er av den typen som kan kjøpe noe å ha i trynet
litt spontant
og kanskje noen rare farger
være seg øyenskygge eller neglelakk

Men sminke meg har jeg aldri fått dreisen på
så av den grunn har jeg masse gammel dritt
som jeg ikke bruker, kjekt å ha prinsippet

Om vi ikke skal på fest da....
da prøver mor og smøre på det ene og det andre
eyeliner renner, mascaran klumper seg, og ikke blir øyenskyggen
som tenkt. Litt forskjell fra høyre til venstre, og omvendt

Men pytt pytt
som regel har man tatt et par pils før man starter
med det som andre kaller sminke, jeg nødvendig ånde
og da blir det fort og gæli 


Så da har jeg investert i noe nytt


Guerlaio

Dette er noe alle bør kunne bruke, selv jeg...
enkelt, lett, smøre ut og legge på
god børste, en mascara som alle vil misunne meg
den har SPEIL !! og kan FYLLES PÅ !!


Wiiiiiiiii !!!

Nå skal jeg pynte meg
ved en passende anledning :-))



Ha en super bra kveld

Trine






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar