Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















lørdag 3. november 2012

Harrytur

Ja, da var det klart for en etterlengtet tur til Svinesund på Harrytur.
Vi har spist lenge av "lageret" nå, så det var faktisk godt å svi av noen kroner på mat

Ingrid og jeg har laget to store former med lasagne. Og gjort klar en Ingrid spesial.
Revet opp masse ost, porsjonert og lagt i frys. Kjøpt store mengder bacon og karbonadedeig, porsjonert og fryst. Slik sparer man litt...og har alltid noe og lage mat av :-)



Dette med karbonadedeig, paprika, løk og purreløk. Fiber lasagneplater ble brukt, samt majones og tomat. Dynket i ost, og krydret med oregano. Stekt i ca 25 min på 220 grader.
Settes avkjølt, og deretter rett i fryseren! Utrolig lettvint i uken da man har litt dårligere tid, ta opp 
forma på morran og rett i ovnen når man kommer hjem. Vips etter 30 min har man hjemmelaget lasagne, servert med frisk salat og noen skiver hvitløksbrød. 

Det kaller jeg god planlegging !! Og i tillegg veldig deilig !!



Så ble det litt smågodt  - litt for alle !!


Nå er det middag underveis. På menyen står indre fillet med tilbehør

God lørdag alle venner !!

Trine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar