Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















tirsdag 13. november 2012

DeLuxe Spa Clinic

Mens det mørkner og regnet er på vei inn,
på Brygga i Fredrikstad




Er jeg på vei til behandling hos 
DeLuxe Spa Clinic Fredrikstad



,


Til min bursdag i mai, fikk jeg gavekort på
AB Klinikken av mine favoritt ansatte 


Klinikken ble stengt i sommer
men dattera har åpnet nytt i Fredrikstad
hvor gavekortet også kunne brukes... 


Så i dag har jeg fått fotpleie, og 60 min med Klassisk Massasje 


En fantastisk ettermiddag!
En hyggelig ettermiddag!
Og jeg føler meg tygd på og spyttet ut....
men skal være slik etter god behandling <3


Et stemningsfullt Spa, som kan anbefales på det sterkeste !!



Nyyyyyyyt kvelden - det skal jeg
Med beina høyt hevet og Sinnasnekker' n på TVNorge 



Trine






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar