Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















tirsdag 4. september 2012

Reklame fra Kid Interiør......

Bordpynt i stua

Før helgen fikk mor bladet Rom123 i posten, og gikk løs med stor glede. Med bladet lå det reklame fra Kid Interiør, Trender... Yess! Der var det mye snacks for hjemmet. Flotte pynteputer, pledd, duk i metervare, lys og ja masse fint.. Mor la en plan, og visakortet var klart.....

I dag tirsdag dro jentungen og jeg på Kid. Men der hadde de ikke sett bladet, og ikke hadde de det jeg var ute etter... Slukøret tuslet vi ut med hvit rullegardin, som faktisk var på 50% og kjedelig, lilla serietter til tjue kroner, to blomsterpotter som er blanke nå, fat som skal pyntes med lys og blomster, og pynteduppeditter til gardinstanga på badet.. Som forøvrig ikke passet :-)) Og må ikke glemme en liten kurv for lekene til Chilli :-)

Men fikk ingenting av det som var planlagt i hodet mitt..
Kanskje det kommer senere i høst :-) Spørs om jeg ikke sonderer terrenget andre steder før det?!


Blomsten som er avbildet fikk jeg av Kristin på jobben, som ønsket meg tilbake fra ferie og takknemlig for at jeg er den jeg er... Kozzzzzzt! Koselige kollegaer :-))
Gleder meg til neste helg, da kommer alle hit.


Ønsker alle en hyggelig tirsdagkveld..

PS! Jeg gleder meg som en unge til i morgen. Da skal vi hente nytt skap fra Home & Cottage .... Wiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar