Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















fredag 21. september 2012

Fredagskos

Endelig er fredagen her, som jeg har ventet på i flere dager nå.
Høsten er tiden hvor man blir trøttere og latere, og det er trivelig med fyr i peisen og noe godt på bordet. Ikke bra for linjene, men pytt, arbeidsbuksa passer fortsatt ikke etter sommerferien - så hva gjør vel nok en glass Cola og noen peanøtter.. ?!



Og jammen fant vi ikke litt popcorn og sjokolade i skapet ...
Ja vi har kost oss, vi jentene, i kveld.


Rune er på guttetur til Sälen i disse dager, og da er det rom for enda mer kos.
Vi har fire pledd, masse puter, spilt bowling i stua og rocket rompa etter "Rompa mi" med DDE. Den hit`en er forøvrig favoritten til Ingrid om dagen :-)



ROMPA MI, INGENTING ER SOM ROMPA MI !!!!

Vi får se da vettu, om vi også syns det i morgen. Da skal nemlig Ingrid og jeg på Badeland. Så når man tenker på at ikke buksa passer, rompa ikke har sett sol siden Kroatia i fjor, og at Cola er fortsatt ille gøtt... Ja, jeg vet ikke jeg. Skulle man ta den knall rosa bikinin? Bare for å sette kronen på verket tro?
Og kanskje medbringe en rosineske for å putte i cellulittæne, så blir det liksom litt jevnere fasong?? ...

Hmm!

ROMPA MI, INGENTING ER SOM ROMPA MI !!!!!!




Ja, det er noe med den teksten som fortsatter tiltaler meg. Ikke bare dårlige minner fra julebord på Tanken Grill, var det i 97 (?)

INGENTING ER SOM ROMPA MI ....

Jeg tar meg nok ett glass Cola, og har en dipp klar i kjøla og en pose pottis..
Ser ferdig Norske Talenter, og har det helt topp!

Etterpå burde jeg nesten gått en tur i kjellern for å se at spinningsykkelen har det bra. Kanskje tørke litt støv, og tenke på all den jobben det er å lage en ny spilleliste...
Bedre i sofaen - der passer rævva godt i både toseteren og treseteren. Liggende eller sittende.... Pytt pytt! Hva utgjør forskjellen ?!!



- Det er fredagskosen sin det -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar