Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















torsdag 5. september 2013

Nye Dr. Martens

Heisann folkens! 

Hvordan står det til der ute i verden? Har høsten kommet? Har trærne mistet sine blader? Hmm! Lite vet jeg, det er mest jobbing om dagen. Opp og vekker fuglene, lange dager på jobb, middag, lekselesing med vesla, rydding og vasking.... Og sånn går nå dagene her hos oss... Men det begynner å ta form - så vi er happy! 

Her er mitt siste innkjøp på støvel fronten. 





Nye Dr. Martens støvler, svarte. Har lenge ønsket meg et par slike, og nå endelig er de mine!! Er visst helt hot igjen disse støvlene. Vel 20 år siden sist... Da var jeg i Elverum og skulle ha tak i grønne Dr. Martens :-)) kan ikke tenke meg det nå... 

En uke til Dublintur. Det både gleder og gruer jeg meg til. Hva skjer med butikken osv. ??Men det går nok så bra så .... må tørre å slippe taket i tre dager :-) 


Nå vaske og legge barn - var hyggelig å stikke innom igjen :-) 


Trine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar