Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















søndag 9. desember 2012

Hjemmelaget julebukk



FØRJULSTID er så mangt. Hos oss har det i dag vært mye familiekos.
Dagen startet med en stille, fredelig, lang frokost.  En utmerket start på dagen, og vår lille Ingrid fikk Istid4 i sin julekalender... Stooor stas!!
Da var det duket for far og datter tid, foran tv'n.


DEILIG MED ROLIGE SØNDAGER ....


Jeg har laget en ny runde med rundstykker, og ei appelsinkake. Som jeg tenker mine gode kollegaer skal få SMAKE i morgen :-)) 

Oppskrift på saftig appelsinkake finner dere her  Appelsinkake



Og HELE FAMILIEN har vært på utflukt. En tur nedi skogen her, med snowracer og ryggsekk. Og TEMA ÆREND var innhenting av granbar. 


***

For i dag dere, har vi ENDELIG FÅTT VÅR EGEN LILLE JULEBUKK !!!



Rune har vært i garasjen og snekkra en super kul bukk






Vi hadde litt treverk liggende, og horna er fra skogen. Jeg har kledd den med granbar, surret med grønt bånd fra Plantasjen. Og til slutt satte vi på lys.. 
Så nå har vi i GRØNNLIA 14 fått vår egen JULEBUKK, som står og kikker på alle som går forbi..

HOW HOW !!! 


I morgen er det igjen mandag, og ny uke med nye muligheter ...

PS! Sjekk bildet av huset helt øverst. Der ser dere at Rune ENDELIG har fått seg lysranke på verandaen... Stolt nå ja!!! Tjihi !!!



Ha en fortsatt fin søndagkveld der ute :-)


Trine


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar