Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















fredag 3. mai 2013

Mimre mimre, gammelt kamera=nye bilder

HEI DERE, HER ER JEG IGJEN... 
Føler at jeg er rimelig ivrig i dag, men må bare mimre litt med dere. Jeg tok jo frem et gammelt kamera isted, fikk på strøm og var veldig spent på hvilke bilder som der et lå. Og ja visst! Mange artige bilder dukket opp.... Og jeg må jo bare, viser dere noen... 

Bernt blir her 40 år, det er eksakt 2 år siden, på dato 1.mai. Gratulerer med 42 Bernt!! 
Merethe arrangerte hemmelig hattefest, med leid lokale, mat, alle venner, taler, ja kort og enkelt en perfekt fest! Og Bernt ante ingenting!! Kan tro vi hadde det gøy!




Jeg står her bak disse flotte menneskene, Kjell og Mette. Har Lady Gaga hår, og er i gooood stemning! 








Bernt har her blå parykk, og kona, ja ho ble jo det i fjor, har en for anledningen en liten rosa :-)) Sønnene deres, Tobias og Sebastian, kjører rått og hardt med briller og sort hår.

Merethe fyller år i dag, og vi gratulerer!! Hipp hipp hurra!!! 
Vi ses vel i helgen?! Kjøpte du også scrubben? Skal vi sjekke legger i morra, over ett glass vin?? He he 


Vi har nå kost oss med sushi og rødvin. I påvente av Idol og mer mat :-)) 


Finfredagalleihop 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar