Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















mandag 4. februar 2013

Induktiv resonneringstest

DA HAR JEG AKKURAT tatt en liten personlighetstest, med tema resonnering. 
Ja.... Kan vel ikke skryte på meg full score, men dette er jo heller ikke noe jeg har gjort tidligere.. Spent på resultatet senere denne uken :-)) 

Øvelse gjør mester er det noe som heter ! Prøv deg du å !! 

En induktiv resonneringstest måler evner som er viktige for problemløsning. Den kan også kalles abstrakt resonneringstest eller skjematisk test. Induktive resonneringstester måler evnen til å arbeide fleksibelt med ukjent informasjon og finne løsninger. Personer som gjør det godt på slike tester, har ofte større kapasitet til å tenke konseptuelt så vel som analytisk.

A
B
C
D
E
Diagram 1a
Diagram 1b
Diagram 1c
Diagram 1d
Diagram 1e
Spørsmål 2
A
B
C
D
E
Diagram 3a
Diagram 3b
Diagram 3c
Diagram 3d
Diagram 3e
Spørsmål 3
A
B
C
D
E
Diagram 4a
Diagram 4b
Diagram 4c
Diagram 4d
Diagram 4e
Spørsmål 4
A
B
C
D
E
Gjennomfør en full øvelsesundersøkelse
Andre eksempler:

Jeg må si at dette var ikke enkelt, men det er vel muligens det som er vitsen også.. 
Nå er det omkledning og til Kråkerøy på styremøte. Gleder meg! 


Ha en super mandag folkens

Trine 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar